2012. október 9., kedd

Lányos dolgok



Elhatároztam, hogy nem leszek rest és minden nap nemezelek egy kicsit.
Amikor lerajzoltam, hogy miket szeretnék nemezelni magam sem hittem a szememnek.
Az elképzeléseimnek most tárgyiasulniuk kell, tehát buzgó munkába fogtam.
Okosan nem nagy darabokat terveztem, hogy gyorsan elkészüljek, ha minden jól alakul a karácsonyi vásárra több darabbal is dicsekedhetek.
*


*


Nagymamámnak, 
kinek lelki egészsége és szelleme szép és tiszta, és az egyetlen ki a család múltját és jelenét összefogja. 

Köszönöm

Köszönöm, hogy felemeltél
ringattál és nem féltél.
Pedig tilos volt a ringatás
a felvevés a puszilás.
Köszönöm, hogy tanítottál szeretni,
türelmesen szemlélni, hallgatni.
A rendet meg nem unni,
a szépet mindig látni,
a dalt fújni, fújni.
A hitet mindig ÉLNI.
Mindezt soha sem feledni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése