2013. április 8., hétfő

Húsvétra készült


Összefonódva
Régebben is készítettem már kendőt, de ezzel még nem próbálkoztam. Amikor a selymet összenemezeljük a gyapjúval két különböző anyag kapcsolódik össze. Ám én ebben az esetben nem kettő, hanem három anyag találkozásával kísérleteztem. Az apró virágos pamut lágy esése és laza szerkezete nem tiltakozott, és belenemezelődött a gyapjú segítségével. Annyira meg tetszett ez az új lehetőség, hogy legközelebb nagyobb darabbal próbálkozom. 
A sál itt még nem teljes, mert szokásomhoz híven öltésekkel és gyöngyökkel is díszítettem.

Egy gyerek vers jutott róla eszembe:

 Simai Mihály: Tavaszi dúdoló

Szállj ide,
szállj oda,
ez a virágszálloda. Égre nyíló ablaka,
rétre néző ajtaja,

lepkeszárny-függönye,
a csillárja száz bibe.

Szállj ide,
szállj ide!

Mennyi nektár és virágpor!
Ilyet nem lelsz sehol máshol!

Szállj ide,
szállj oda:
most nyílt meg a szálloda.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése