2014. március 11., kedd

Festés, fonás, nemezelés


A tavaszra várakozva gondoltam, kipróbálom a fonást. A hozzávaló orsót a magyarlukafai vásárban vettem és csak most kapartam elő a dobozaim mélyéről, ahová az ősszel suvasztottam be. Az első fonalak ilyen "rusztikusra" sikeredtek, mégis nagyon elégedett és örömteli voltam. Később már finomabban és egyenletesebben fontam, egy idő után élvezni is tudtam, mert a kezem is ellazult és nem csak görcsösen markoltam.:O)))))))))))))) 
*
A farsang az idén kevesebb mulatságot és több munkát hozott, ami jó volt, mert több időt szánhattam a nemezelésre és a megrendelések teljesítésére. Gyapjút is rendszerint tavasszal vagy nyáron szoktam festeni, de most ezek a munkák szintén megelőzték a jó időt. Előkerestem a maradék festékeimet és megfestettem selymet, fonalakat, gyapjút egy kalap alatt. A színek keverése, kutyulása remek időtöltés, órákig el tudok vele vacakolni.
***

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése