2014. március 3., hétfő

Nemez ülőpárna


A minap nagy feladatot kaptam, készítsek valamit születésnapra. A rövid idő megszabta a mintázási lehetőségeket,a  méretet, sőt még a felhasználható színeket is (hiszen a gyapjú rendelésre sem volt már lehetőségem). Az ajándék férfinak készült és fehér alapszínre gondoltam, hogy konzervatív és kevésbé hivalkodó legyen. Egy 70 éves ember már nem biztos, hogy szereti a pezsgő élénkséget, de közbeszólt a kontúr fonal, és a próba készítésénél beigazolódott, hogy megfogja a fehéret. Így mit volt mit tenni, a narancsot kellett választanom, ami az addigi összes elképzelésemet megváltoztatta, de sebaj, szeretem az ilyen meglepetéseket. 
A mintát egy bőrtarsolyon láttam és nagyon megtetszett, ezt a mintát tükröztem és a szélére már csak fonalakat tudtam rakni, ám így sem lett kevesebb. A díszítő varrásokat most sem hagyhattam ki, mert ettől a minta megemelkedett és még inkább előtűnt. 
Ez az én ülőpárnám:O))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése